fredag 20 april 2012

Sol i sinne - D&G vinner !

Jag är expert på att göra sönder eller tappa bort solglasögon. Varje vår/sommar köper jag minst 2 par nya. Jag köper alltid från typ H&M, Åhléns och liknande där dom kostar mellan 100-200:- Men det är för att jag VET att jag gör sönder dom, dock vet jag med mig att om jag skulle lägga lite mer pengar skulle jag förstås vara mer försiktig också! Vilket också är värt i längden eftersom jag skulle slippa köpa nya brillor varje år :)

Kollade runt lite och hittade ett par som jag skulle vilja ha från D&G!
Finns att köpa hos LensWay.se för 1199:-

Dock finns det hur många andra snygga som helst hos LensWay att välja mellan. Vet att Fredd vill ha RayBan, och jag skulle också vilja ha det. Man måste ju inte bara ha ett par ;)

D&G - DD3081-502 13 hos Mylovebasket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.