söndag 1 april 2012

Parisresan i bilder.

Min bror bor i Paris med sin flickvän Lina. I torsdags (29 mars) fyllde han 21år. Jag och mamma åkte dit utan att någon av dem visste. SURPRISE! Spenderade torsdag och fredag där och sen hem på lördag förmiddag. Så himla kul att få träffa bägge två! :) Här är lite bilder från resan;

Första gången jag ser tornet IRL - lycklig tjej ;) med mami!


Adam & Lina <3

Bror, Lina, mamma!


mamma och jag på trappan till Operan <3


Bror och jag

<3
Jag utanför NotreDame

Moi.

Hotellet där Carrie Bradshaw bor i SATC

Lina, vacker som en ros












1 kommentar:

  1. Aw, det var jättekul att ha er här och ni är varmt välkomna tillbaka när ni vill!! Lycka till med lilla Thea nu, så söööt! :)

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.