lördag 9 juni 2012

Luggen och maraton

God morgon! Har precis vart ute med lilla Thea på morgonpromenad! Faktiskt riktigt skönt att starta dagen på det sättet!

Inatt drömde jag att jag och några gamla gymnasievänner skulle springa Göteborgsvaret - det såg dock annorlunda ut, som det oftast gör i drömmar, men springa det skulle vi. Är detta ett tecken? Jag har nämligen lovat min faster att jag ska gå eller springa varvet nästa år. Kanske var min dröm en påminnelse om att jag bör börja träna inför detta. Självklart vill jag inte GÅ runt - ska jag vara med vill jag jogga och varva med powerwalk!

Till nåt helt annat.. Jag har klippt LUGG... Jag vet fortfarande inte om jag gillar det. Antar det är en vanesak... Har inte tagit någon bra bild ännu när jag är fixad och har luggen. Men bjuder på detta sålänge :)

3 kommentarer:

  1. det är verkligen inte du med lugg tyvärr, skulle säga att du inte passar i detta

    SvaraRadera
  2. Varför Anonym? ip-adresser lagras alltid. Men tack för din ärlighet på bloggen i allafall :)

    SvaraRadera
  3. spelar väl ingen större roll, du vet inte vem jag är för det.

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.