tisdag 8 maj 2012

Lite shopping skadar aldrig.

Mötte upp min fina Anna efter jobbet! Käkade lite (hade en bättre dejt på grillen) och sen skulle vi "kolla runt". Sluta med en hel del shopping för min del. Har fått den extrema shoppinggenen av min kära mamma. Men jag är inte bitter, inte Fredrik heller. Fick med mig ett par svarta Palladium hem till honom, resten var till mig själv... Haha!

Hittade ett halsband till örhängena från Marc också, men vill visa Fredd först så avvaktar med det :)


Skor till Fredrik (dom är svarta)
Vit kavaj från H&M
Hårmascara - blond till min syster och koppar till mig själv
Ljusa jeans - Gina Tricot
Alltid bra med linnen.
Tunika H&M
Nya örhängen NK 

1 kommentar:

  1. jag har kollat på en nästan likadan "poncho" den som är längst ner ;)
    kommer nog köpa en sån! hihi
    <3

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.