onsdag 25 april 2012

Liten lördag - stort på lördag

Idag är det lill-lördag. Förr var jag alltid på Deep på onsdagar. Det var så otroligt kul, varje onsdag dansade vi på baren, shottade & hängde i Dj-båset! Men nu finns inte Deep kvar, dessutom jobbar jag 08:00 varje morgon så hur skulle det sett ut om jag rullade in på kontoret, bakfull / råpackad fortfarande? Ingen snygg, god och respektfull syn vill jag lova. Men ack vilka minnen! Synd att Deep sket sig i slutet och  att en kille till och med blev skjuten... sånt händer ju i Malmö lixom...?!



Ser fram emot lördag när vi firar min pärla Emelie på födelsedagen! Det blir middag följt av utgång, massa tjejer med skvaller, skratt och klackar i taket! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ska nog börja kika redan ikväll när jag kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.