söndag 29 april 2012

Fin helg är passé

Jaha så var det söndag igen! Haft en (som vanligt) fantastisk helg!

I fredags var vi hemma och hade fredagsmys hela kvällen! Igår gjorde vi fint på balkongen. Köpte trall och planterade blommor! Riktigt fint och mysigt där ute nu för en kopp kaffe i solen!

Igår kväll var jag hos Natalie där vi firade Emelie med massa tjejkompisar, sen blev det en sväng till Push. Medan mina vänner dansade vidare i natten så åkte jag hem till mina fina älsklingar!

Idag hade vi lite vänner på besök, spenderade eftermiddagen på en uteservering och nu har vi avnjutit en god middag med svärmor & Co.

Underbar helg! Imorgon Valborg vilket innebär jobb 8 - 13 och sen hänga med min lilla Linda! Sen på kvällen är det fortfarande oklar!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.