onsdag 18 april 2012

Vart är klacken då?

Var riktigt trött i morse när klockan ringde. Vet egentligen inte varför, somnade strax efter halv elva igår kväll... men nu känns det bättre, jobbat ett par timmar och druckit x antal koppar kaffe!

Usch dyker upp massa saker jag måste göra hela tiden känns det som, oplanerade saker som måste bli planerade. Höll tex på att göra en snygg vurpa här på kontoret förut, men med min fantastiska balans höll jag mig stående. Kollade under skon för att se om något smaskigt fastnat på klacken kanske som gjorde det tokhalt för mig  - EEEHH, klacken har ramlat av. Wuppz, så bra besiktning har jag på mina skor. Not. Så det blir till att lämna in på omklackning, och kära vänner - jag kan lova att detta är inte enda paret som måste klackas om. Åhojj -  Malin ska ta tag i detta nu, i eftermiddag... typ. (bäst på att skjuta saker framför mig, ja visst).

Annars då? Jo men nästa onsdag (25/4) ska vi på vår första valpkurs med Thea! 6 gånger ska vi dit och man får lära sig allt möjligt med sin lille valp. Bra både för oss och för henne, få lite pli på hunden, tips, trix osv. Ska bli kul faktiskt! Är svårare än man tror att uppfostra en liten valp. Speciellt om man heter Malin och har jätte svårt att säga nej. Blir så mammig & gosig av hennes små valpiga sötögon... puuh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.