lördag 21 april 2012

Två tjejer - två födelsedagar!

Älskade helg. Har städat lite hemma, myst med valpen och vilat!

Igår blev det middag och fredagsmys hos min föräldrar! Ska ha en så lugn helg som möjligt!

Nästa lördag firar vi min fru på 22års dagen, Emelie och lördagen efter firar vi mitt hjärta Maria på 24års dagen. Med andra ord fest två helger i rad. Men ser verkligen fram emot det. Födelsedagsfirande för två av mina bästa vänner och festerna är planerade. Kan inte bli annat än två helgers succé!!

Glad tjej!

1 kommentar:

  1. Hej igen Malin! Absolut man vi göra det. Jag bor lite utanför Göteborg men klart vi ska ses. Hur ser denna vecka ut för dig? Har tittat på Hurtta regnkappa, är det den du köpt till Thea? Ta mitt nummer så kan du skicka sms. Mitt nr är 0704002323. /Madeleine

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.