måndag 7 maj 2012

Isadora Hair Mascara

Tjenare kompisar! Så mycket snack om att färga håret i alla olika färger, speciellt topparna. Ni som följde min gamla blogg (moollys.blogspot.com) kanske minns att jag la upp bilder på hur jag skulle färga håret förra våren? Det var just olika färger i topparna, men det blev aldrig av. Nu gör alla det till höger och vänster. Back to the 90´s?! 

För Er (läs mig) som bara vill testa men inte ha det 24/7 kan ju testa hårmascara, ni vet sån vi tjejer hade när vi gick på lågstadiedisco... IsaDora har sådana i massa olika färger - de har funnits ett tag, men kom att tänka på detta när min lillasyster Sanne snackade om detta igår. Hon borde testa med det innan hon färgar topparna blonda! Så efter jobbet ska jag till Åhléns och kolla in dom.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.