tisdag 22 maj 2012

Du får ligga med Prinsen.

Egentligen är det en helt vanlig tisdag idag... men faktum är att lill-sessan ska få vatten på huvudet, massor utav gåvor och tusentals gratulationer idag. Dopet går av stapeln i Slottskyrkan i Stockholm idag, 22 maj 2012.

Tyvärr är jag inte bjuden. Skämt åsido, men om du klickar HÄR så kan du se dopet Live! Start om knappt 2 timmar i skrivande stund!

Är det något inte alla vet om mig, förutom Fredrik o några till, så är det att jag är intresserad av Kungafamiljen. Varför vet jag egentligen inte, men något jag alltid gillat är historia. Bl.a. mitt favoritämne i skolan (tills vi fick sämsta vikarien ever på gymnasiet).

Nåväl, nog ska jag följa det periodvis idag. Men det hade vart rätt fräckt att få gå på mottagningen. Dock är det bara inbjudna, speciella, viktiga personer som får gå. Då räcker inte en party-titel på Stureplan, skandal i BB-huset eller medverkan i Vem vet mest... Nej då får du allt ligga med Prinsen, vara född i ett slott eller ha viktiga åsikter i Sveriges politik...

All lycka idag Kronprinsessan, Prinsen och mini-sessan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.