måndag 7 maj 2012

Jag blir glad av skor & pepparkaksdeg

Några saker som gör mig glad (för att bara nämna några):

  • När Fredrik tittar på mig och ler
  • Theas morgonhumör
  • Latte
  • Bebisar
  • Sol
  • Nytvättade sängkläder
  • Skor
  • Pepparkaksdeg
  • Nya, fräscha snittblommor
  • Sommar
  • Havet
  • Vänners spontana ´Jag gillar dig´ - sms
  • Min och Fredriks familjer
  • Frukost på sängen
  • Kärlekshälsningar av Fredrik
  • Mammas videoklipp ´Talking funny mirrors pro´ - en app alla måste ha
  • Ett gött häng på Restaurang 2112
  • Peppande musik på gymmet
  • Goda nyheter på jobbet
  • Sune Helg
  • När jag vinner över Fredrik i spel
  • Åka med pappa på en båttur
  • Mina syskon
  • Saltlakrits
Osv, osv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.