lördag 5 maj 2012

Trendy sluts?

Nu står dom där framför spegeln, fixar håret, sminkar sig, byter kläder hundra gånger, dricker vin, lyssnar på musik, skrattar och skvallrar om eventuella händelser ikväll. Festen kan snart börja.

Själv sitter jag här bakom skärmen och lyssnar på musik och slumrar igenom halvtaskiga bloggar om skit och ingenting...

Snart ska jag, Fredd och Thea ta en promenad. Tur jag har dem två, vad tusan skulle jag annars göra en kväll som denna? Alla ska ut och hitta på saker, jag ska bli frisk! Tackar gud varje dag för de två vackra skapelser jag har i mitt liv. Varje morgon får jag vakna bredvid världens finaste kille och pussa på världens sötaste valp. Lycka!

Ta det lugnt på klubben ikväll folk, men inte för lugnt, vill höra massa skvaller imorgon!

Finns många såna på Avenyn och Stureplan va? Haha... Sluts - Yes, Trendy - hell no.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.