måndag 7 maj 2012

Glass i solen

Även om det vart lite blåsigt och småkyligt idag så tog jag, Emelie och Fredrik en glass på Lejontrappan efter jobbet. Sen skulle jag egentligen köpa en ny parfym, men eftersom både jag och Fredrik är så snuviga kände vi inte att det var riktigt rätt tillfälle... Så vi åkte hem till mina föräldrar, lämnade Thea och lånade mammas bil och storhandlade. Kan säga som såhär, kyl, frys och skafferi är överfyllt nu. Älskar´t.

Småtittar lite på matchen nu! Sverige har feta övertaget! ´Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra pölse av dom´   -  Yes jag syftar på vm-matchen mellan Sverige och Danmark!


Min lilla Emelie

Min kärlek och jag.
Paddan såklart!

Vi njuter lite av solen.
Älskade Thea !




2 kommentarer:

  1. Na na na na na! hehe
    Synd att den är köpt i Danmark..
    Annars kan du ju alltid gå in --> http://www.juvlia.se/kategori/Smyckeshangare
    och beställa den. Dock kostar den 200kr
    men varför inte? ;)
    puss och kram skumbanan! <3

    SvaraRadera
  2. åå vad härligt det ser ut!
    lilla thea! ♥

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.