måndag 4 juni 2012

En kort vecka för äventyr

Ny vecka, som dessutom är kort! Jobbar hela dagen idag, till 13:00 imorgon sen ledig på onsdag och 2 hela dagar innan det blir helg. Fantastiskt gott måste jag säga. Kan ju önska sig en smula bättre väder dock. Man kan inte direkt tro att det är JUNI?! ....

Igår shoppade jag och Fredrik loss på Ikea. Lampor, spegel, krukor, tavla, skåps luckor till tvbänken och en beställning på en köks ö / köks bar dessutom! Underbart! Fick ihop lite igår, men till största delen blir det till att greja i eftermiddag!

Sen i morgon blir det Studentmottagning efter jobbet och på kvällen ska jag möta upp Malin (nej, inte mitt alter ego - jag har faktiskt vänner med samma fina namn som mig själv, hehe) för ett glas vin, lediga på onsdag så varför inte... ;)

Hoppas på att få hem ett par paket idag med posten, spännande! Ni får se så fort det har anlänt!

Ha en fin måndag i blåsten.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.