söndag 24 juni 2012

Vissa syns alltid på vimmelbilder

Tycker det är lika roligt varje gång jag kollar vimmelbilder från helgens utgångar. Vissa människor ställer verkligen ALLTID upp på bild. Helt otroligt kul måste jag säga. Ser ut som vissa inte gör annat än hänger på Push, Hells Kitchen, PDS osv... Men det kanske dom inte gör heller? ;) Jag ställer nästan aldrig upp på en bild. Jag ser ändå alltid skev, fet och odräglig ut på bilderna hahaha. Men fortsätt var med på bilder, det är kul att se vilka som rör sig i vimlet, vilka som hänger med vem och hur fint alla posar till kamerakillen. Hihi, gulligt!

Nu ska jag klicka vidare på bilder från förra veckan och helgen. Cheeeers.

En härlig vimmelbild på mig från Park Lane med Denni och okänd clown. Kameran älskar ju mig.
Försöker mig på en go pose på Hamngatan med Sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.