måndag 11 juni 2012

Redan 6 månader "gammal"

Skulle precis ställa mig och göra pannkakor, men så insåg jag att vi har inget mjöl. Tur Fredd tog tag i det och tog med Thea på en promenad och liten shoppingtur till affären.

Antar alla ska kolla på matchen idag?! Fredrik ska kolla, jag kommer kolla ibland. Har ju numera en bärbar dator, en Mac, så jag kan titta på tv samtidigt som jag bloggar - wiho på den!
Har ju ny väska som jag inte visat er ännu. Kan göra det ikväll. Efter pannkakorna förstås!

Dessutom köpte jag en till ny väska idag, hos Modekungen. Kan visa er den sen också. Är jätte spänd på att få hem den!

Ha en fin kväll sålänge.

p.s idag fyller Thea 6 månader :) Lille skrutten

Grattis på halvårsdagen toker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.