lördag 16 juni 2012

Nytt i form av Marc Jacobs.

Hade en grym eftermiddag och kväll igår. Grill ute i solen, öl och gott sällskap. Sen Metaltown med gott väder och ännu mer öl. Och alla grymma band såklart. Tyvärr började det regna när In Flames spelade, men vad gör det? Hade sjukt ball ändå. Sen blev det taxi hem och en skön sovmorgon i morse.

Idag har jag gjort några ärenden i stan. Hämtat ut min iphone 4s, min 4a var sönder i glaset så man kunde knappt använda skärmen längre. Sen köpte jag ett Marc Jacobs skal och ett Marc Jacobs fodral till min macbook. Ska visa er sen! Har även hämtat ut min nya väska från Modekungen, självklart ska ni få se den också! Måste bara se till att kopiera över all information från den förra iphonen till den nya så jag har allt sånt!

Hörs sen.

1 kommentar:

  1. Ohhhh upptäckte nu när jag var inne på min gamla blogg att jag hade tappat bort din! Har du bytt adress? :)
    Nu har jag iallafall hittat tillbaka!! (tacka gudarna för facebook-stalking) hihi..

    SvaraRadera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.