lördag 2 juni 2012

Neongrön och vit spets

Ligger och slappar ordentligt i soffan - riktigt gott må jag säga!

Antar att hälften av alla housenördar i Göteborg är inne på sin härliga lunchfylla nu?! Summerburst är i stan! Kul för dom som gillare! Jag kan absolut lyssna på sånt, träna, tagga och peppa. Men jag går inte på festivalen, där lixom går min gräns!

Men Metaltown ska jag på, såklart! Och jag längtar! 13 dagar kvar, viktigt!

Lovade att visa er mina senaste inköp. Här är skorna (Jeffrey Campbell 1695:-) och en ny klänning (Nelly.se 799:-) ! Love!

Sorry för dåliga bilder - bloggar från iPhone.

2 kommentarer:

  1. Skorna var sannerligen inte snygga. Klumpiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe dom är speciella :) har 6 par likadana fast olika färger, mönster och material. Älskar dom :D

      Radera

Söt du är som lämnar ditt ord. Reklam tas däremot bort.